هنگدان ...

ای شکست من، جسارت جاویدان من! من و تو به طوفان می خندیم.جبران خلیل جبران

هنگدان ...

ای شکست من، جسارت جاویدان من! من و تو به طوفان می خندیم.جبران خلیل جبران

به بهانه درگذشت!

سلام.

دیشب بود که از برادرم شنیدم آیت الله منتظری فوت کردند.نمیدونم ازین به بعد چگونه از ایشون یاد میشه؟!سفید،سیاه،یا شایدم خاکستری؟!البته به نظرم خاکستری طرفدار کمی داشته باشه!عده ای سفید،عده ای سیاه.

شاید عده ای با یاداوری ایستادگی ایشون در مقابل حکومت ازیشون به سفیدی یاد کنند!وقایع اخیر.

شاید عده ای با یاداوری ایستادگی ایشون در مقابل حکومت ازیشون به سیاهی یاد کنند!وقایع سالهای 66 تا 68.وقایع اخیر.

دوستی میگفت که این مرد بین حکومت و دفاع از حقوق مردم! دومی رو انتخاب کرده.البته باید گفت که این انتخاب نبود که اجبار بود.چرا که فقط یک انتخاب داشتند.ایشون صلاحیت و شایستگی مورد اول رو نداشتند.البته این سخن امام است که فرمودند:"از آنجا که روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرال‌ها و از کانال آنها به منافقین می‌سپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را از دست داده‌اید. از آنجا که ساده‌لوح هستید و سریعاً تحریک می‌شوید در هیچ کار سیاسی دخالت نکنید، شاید خدا از سر تقصیرات شما بگذرد."

البته نمیدونم که از حقوق کدوم مردم دفاع کردند.باز هم به قول امام:"شما در اکثر نامه‌ها و صحبت‌ها و موضعگیری‌هایتان نشان دادید که معتقدید لیبرال‌ها و منافقین باید بر کشور حکومت کنند. به قدری مطالبی که می‌گفتید دیکته شده منافقین بود که من فایده‌ای برای جواب به آنها نمی‌دیدم. مثلا در همین دفاعیه شما از منافقین تعداد بسیار معدودی که در جنگ مسلحانه علیه اسلام و انقلاب محکوم به اعدام شده بودند را منافقین از دهان و قلم شما به آلاف و الوف رساندند و می‌بینید که چه خدمت ارزنده‌ای به استکبار کرده‌اید. در مساله مهدی هاشمی قاتل، شما او را از همه متدینین متدین‌تر می‌دانستید و با اینکه برایتان ثابت شده بود که او قاتل است مرتب پیغام می‌دادید که او را نکشید. از قضایای مثل قضیه مهدی هاشمی که بسیار است و من حال بازگو کردن تمامی آنها را ندارم."

بله.ایشون از حقوق کسانی دفاع میکردند که در نهایت توهین به عکس و آرمانهای امام شده است راه مستقیمشان!


اتفاقا همین دیشب هم بود که پسر شهید خاتمی اومدن خونه و گفتند که 5شنبه این هفته در جم مراسم سالگرد این شهید بزرگوار برگزار خواهد شد البته من هم از کسانی که امکانش رو دارن میخوام که در این مراسم شرکت کنند.نام این شهید عزیز من رو یاد صداقت و شرافت انسانی میندازه مطمئنا ایشون نمونه بارز این ویژگی ها بودند.روحش شاد.