هنگدان ...

ای شکست من، جسارت جاویدان من! من و تو به طوفان می خندیم.جبران خلیل جبران

هنگدان ...

ای شکست من، جسارت جاویدان من! من و تو به طوفان می خندیم.جبران خلیل جبران

شهادت نوزاد 5ماهه...!

شیعه آنلاین: بر اثر شلیک گاز اشک آور نیروهای رژیم آل خلیفه با حمایت و پشتیبانی نیروهای اشغالگر آل سعود، یک نوزاد پنج روزه بحرینی به شهادت رسید.

این نوزاد پنج روزه که کوچک ترین شهید انقلاب 14 فوریه بحرین، تا به این لحظه به شمار می رود، «ساجده فیصل جواد» نام داشت.

تاریخ دقیق به شهادت رسیدن این شهید بی گناه و مظلوم، 11/12/2011 برابر با پانزدهم محرم الحرام 1433 بوده است.

گفتنی است تصاویر ذیل مربوط به این شهید پنج روزه است. در پی به شهادت رسیدن او، هنرمندان انقلابی بحرین فورا پوستری سیاه رنگی برای وی طراحی کرده اند.

در پایان لازم به ذکر است در پی به شهادت رسیدن «ساجده فیصل جواد» شورای هماهنگی انقلاب 14 فوریه بیانیه ای صادر کرد و لحظه شهادت این نوزاد پنج ماهه را آغاز لحظه سقوط رژیم آل خلیفه عنوان کرد.






نظرات 1 + ارسال نظر
سلام چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت 09:36 ب.ظ http://ayandejam.blogfa.com/

به روز هستیم
لطفا لینک فرمایین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد