هنگدان ...

ای شکست من، جسارت جاویدان من! من و تو به طوفان می خندیم.جبران خلیل جبران

هنگدان ...

ای شکست من، جسارت جاویدان من! من و تو به طوفان می خندیم.جبران خلیل جبران

حذف صفحه فیسبوک شیعیان در بحرین.

تابناک.بزرگترین صفحه شیعیان در فیس بوک که نزدیک به 100 هزار عضو داشت به خاطر انتشار چند خبر درباره بحرین حذف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته (یکشنبه) بزرگترین صفحه شیعیان در فیس بوک که نزدیک به 100 هزار عضو داشت به دلیل انتشار چند خبر درباره بحرین حذف شد.

همکاری شبکه‌های اجتماعی غرب مانند فیس بوک با حاکمان منطقه برای مقابله با تحرکات مردمی دارای سابقه است به طوریکه پیش از این نیز در پی اعتراض یک وزیر صهیونیست به مؤسس پایگاه فیس بوک، صفحه‏ای که در آن برخی از جوانان فلسطینی خواستار آغاز انتفاضه سوم شده بودند، از این شبکه اجتماعی حذف شد.

خاندان آل خلیفه که بحرین را کنترل می‌کند، مخالفان خود را سرکوب می کند و این موضوع با محکومیت اندکی از سوی غرب همراه بوده است.