هنگدان ...

ای شکست من، جسارت جاویدان من! من و تو به طوفان می خندیم.جبران خلیل جبران

هنگدان ...

ای شکست من، جسارت جاویدان من! من و تو به طوفان می خندیم.جبران خلیل جبران

من و این روزها و تراوین!

این روزها که حسابی بازار درس و امتحان و کمی وقت داغه

حسابی تراوین میچسبه!

روز اولی که خواستم برنامه بریزم واسه امتحانات پایانترم، حدود 3 هفته پیش، اومدم تراوین هم ثبت نام کردم.با اینکه وقت نت اومدن اصلا نیست اما نمیدونم چرا هی به تراوین سر میزنم!!!! شاید واسه اینه که ببینم این دزدای نامرد چیزی ازم غارت کردن یا نه

البته تا الان که به کوری چشم دشمنان و سران فتنه! هیچی نتونستن ببرن آخه از همون اول استراتژی دفاعی! خوبی ریختم، ساختن چند مخفیگاه و بالابردن سطح دیوار شهر و البته خرج کردن سریع منابع که کمک میکنه غارتگران از وضعیت انبارها خبردار نشن(!!!!)، البته توی یک اتحاد قوی هم عضو شدم با اینکه بهم کمک نمیکنن اما خیلی از غارتگران از اسمش میترسن حمله نمیکنن!!!!به نظر شما کسی که همه امتحاناتش پشت سرهم هستن باید تراوین بازی کنه؟!