هنگدان ...

ای شکست من، جسارت جاویدان من! من و تو به طوفان می خندیم.جبران خلیل جبران

هنگدان ...

ای شکست من، جسارت جاویدان من! من و تو به طوفان می خندیم.جبران خلیل جبران

دموکراسی!

بدون تعارف دموکراسی خیلی چیز خوبی است. چون به مردم اجازه می‌دهد که سرنوشتشان را خودشان تعیین کنند، مخصوصا اگر دموکراسی از نوع آمریکایی با چاشنی عربی باشد.

آنچه این روزها در بحرین می‌گذرد تبلور همین دموکراسی شیرین آمریکایی و عربی است که دست به دست هم داده‌اند تا به هر قیمت ممکن، مانع از ایجاد یک دیکتاتوری مذهبی آنهم از نوع شیعی در بحرین شوند.

بحرین بیش از هر کشور دیگری به دموکراسی نیازمند است. حتی بیشتر از لیبی، مصر، تونس، عربستان، امارات، کویت و … بحرین کشوری است با اکثریت مردم شیعه که اگر با قید و بند دموکراسی، کنترل و مقید نشوند، حتما به دامن جمهوری اسلامی پناه می‌برند و هلال شیعی را در منطقه تکمیل می‌کنند. پس عقلانیت آمریکایی و عربی اقتضا می‌کند که فعلا بی‌خیال مصر و تونس، حواس‌ها را برای اجرای دقیق دموکراسی در بحرین متمرکز کنند تا مبادا کسی ساز مخالف بزند.

البته دموکراسی به همین راحتی‌ها به دست نمی‌آید. گاهی باید به زور اسلحه، اشغال نظامی و ریختن خون آدم‌ها باشد. مردم بحرین باید سپاسگزار آمریکا و عربستان باشند که این همه رنج و مشقت را تحمل می‌کنند تا در گوشه‌ای از این کره خاکی، مردم را بر کشورشان حاکم کنند.

دموکراسی وارداتی است، صادر کننده خودش می‌داند که چه میوه‌ای به درد چه مردمی می‌خورد. مثلا در ایران باید از معترضان حمایت کرد ولی در بحرین نباید از معترضان حمایت کرد، بلکه باید آنها را سرکوب کرد!

دموکراسی تبلیغاتی نیست، پس نباید از آب گل‌آلود ماهی گرفت و خون آدم‌ها را بهانه‌ای برای تبلیغات ضد آمریکایی کرد. صدها و هزاران نفر باید قربانی شوند تا میوه شیرین دموکراسی آمریکایی عربی در منطقه بارور شود. این قربانی می‌تواند ندا آقاسلطان باشد و یا جوانان بحرینی که کسی اسم آنها را هم نمی‌داند!

این جور مواقع، بعضی مخاطبان خاص اعتراض می‌کنند که ما آمریکایی نیستیم و اصلا کاری به آمریکا نداریم. آنها به خاطر منافع خودشان از ما حمایت کرده‌اند و می‌کنند! ای لعنت به این منافع آمریکایی که شما پیاده نظامش شدید.

بگذریم که بعضی دوستان سبز ما، رسما حقوق بگیر صدای آمریکا هستند. نوش جانتان. دموکراسی آمریکایی حلالتان. خم به ابرو نیاورید و تحت تاثیر القائات جمهوری اسلامی قرار نگیرید.

میدونید فیلم کشته شدن ندا آقاسلطان رو چند نفر در دنیا مشاهده کردند؟

فیلم کشته شدن جوانان بحرینی رو چند نفر می بینند؟! در کدام یک از کشورهای اروپایی نمایندگان میخوان که اونها رو به اسم جوانان کشته شده بحرینی صدا بزنند؟!