هنگدان ...

ای شکست من، جسارت جاویدان من! من و تو به طوفان می خندیم.جبران خلیل جبران

هنگدان ...

ای شکست من، جسارت جاویدان من! من و تو به طوفان می خندیم.جبران خلیل جبران

شهید احمدی روشن...

خون شهیدان ترور در خون ملت
جاریست همچون رود در راه ولایت
ما یاوران لشکر بدر و حنینیم
عاشقترین یار امیرالمومنینیم
راه جهاد و علم و دانش گشته روشن
از خون پاک مصطفای احمدی روشن
"شیفته"







پس از انفجار:



بسم الله الرحمن الرحیم


شهادت دانشمند نخبه‌ جوان، شهید مصطفی احمدی روشن، اندوه دیگری بر دل دوستداران دانش و متعهدان به پیشرفت جمهوری اسلامی نهاد. ما همگی شریک غم پدر و مادر و همسر و فرزند این جوان مظلوم و برجسته و سرافرازیم.

این ترور بزدلانه که عاملان و طراحانش هرگز جرات نخواهند کرد به جنایت کثیف و پلید خود اعتراف کنند و مسئولیت آن را بپذیرند، مانند دیگر جنایات شبکه‌ تروریزم بین‌الملل دولتی، با طراحی یا همراهی سرویس‌های سیا و موساد عمل شده و نشانه‌ به بن‌بست رسیدن استکبار جهانی به سردستگی آمریکا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمم و مومن و پیش‌رونده‌ ایران اسلامی است.

آنها در این رفتار شنیع و قساوت‌آمیز نیز شکست خواهند خورد و به اغراض پلید و شریرانه‌ خود دست نخواهند یافت. رشد شتابنده‌ علمی و فتح قله‌های دانش که با همت و عزم جوانان مومن و غیور و توانایی چون مصطفای شهید رونق یافته، امروز قائم به هیچ فردی نیست. این یک جنبش تاریخی و برخاسته از یک عزم خلل‌ناپذیر ملی است. ما به کوری چشم سران اردوگاه استکبار و نظام سلطه، این راه را با قوت و اراده‌ راسخ دنبال خواهیم کرد و پیشرفت رشک‌آور ملت بزرگ خود را به رخ دشمنان عنود و حسود خواهیم کشید و البته از مجازات مرتکبان این جنایت و عاملان پشت صحنه‌ آن هم هرگز چشم‌پوشی نخواهیم کرد.

اینجانب شهادت این عزیز را به والدین و همسر و فرزندش و به جامعه‌ علمی و دانشگاهی کشور و به عموم دوستداران و متعهدان نهضت علمی فراگیر، تبریک و تسلیت می‌گویم و برای آنان صبر و سکینه‌ الهی و برای شهید عزیزمان علو درجات اخروی را از خداوند متعال مسالت می‌کنم و یاد شهیدان علیمحمدی و شهریاری و رضایی‌نژاد را گرامی می‌دارم.

سید علی خامنه‌ای

‌‌٢٢ / دی‌ماه / ‌‌١٣٩٠

نظرات 4 + ارسال نظر
عباس هژبرافکن یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 01:54 ق.ظ

سلام.خوبی علی . یه نظر تو یکی از مطالب وبلاگت داده بودم اونو حذفش کن.مرسی

عباس هژبرافکن جمعه 21 بهمن 1390 ساعت 02:08 ق.ظ

قفسی به جستجوی پرنده ای رفت

ali شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 06:51 ب.ظ

http://wdl.persiangig.com/pages/download/?dl=http://hongdan.persiangig.com/mekanike%20khake%20%20%20%20%20omran.zip

حبیب رجایی دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 11:03 ب.ظ


سلام ودرود


وطن یعنی کتیبه در دل سنگ
تمدن، دین، هنر، تاریخ و فرهنگ
وطن یعنی همه نیک و به هنجار
چه پندار و چه گفتار و چه کردار
به رسم آریایی ها و شیران
به نام نامی مزدای ایران
به رسم کوروش، آن سردار پیروز!
دو صد فرخنده بادا عید نوروز.

سال نو بر شما و خانواده مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد