هنگدان ...

ای شکست من، جسارت جاویدان من! من و تو به طوفان می خندیم.جبران خلیل جبران

هنگدان ...

ای شکست من، جسارت جاویدان من! من و تو به طوفان می خندیم.جبران خلیل جبران

شهید دکتر شهریاری

دکتر مجید شهریاری استاد دانشکده مهندسی هسته ای دانشگاه شهید بهشتی و رییس دفتر فنی کمیته ملی «سزامی» (مرکز تابش سینکروترون برای تحقیقات و علوم کاربردی در خاورمیانه) و از مشاوران ایران در این پروژه علمی منطقه‌یی بود.
وی به عنوان یکی از برگزیدگان ممتاز آزمون سراسری سال 1363 تحصیلات کارشناسی خود را در رشته مهندسی الکترونیک در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز کرد و با کسب رتبه اول آزمون کارشناسی ارشد مهندسی هسته‌یی دانشگاه صنعتی شریف در سال 69 تحصیلات خود را پی گرفت و با توجه به کسب رتبه اول در دوره مذکور با استفاده از آیین‌نامه دانشجویان رتبه اول، در دوره دکتری علوم و تکنولوژی هسته‌یی دانشگاه صنعتی امیرکبیر پذیرفته شد.

شهریاری تحصیلات دوره دکتری خود را نیز در سال 1377 به پایان رسانده و از آبان ماه همان سال عضو هیات علمی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر شد که این همکاری تا بهمن ماه 80 ادامه داشت.

دکتر شهریاری در ادامه فعالیت‌های علمی و آموزشی خود را در دانشگاه شهید بهشتی پی گرفت که تا زمان شهادت وی ادامه داشت.


نظرات 3 + ارسال نظر
نیمه پنهان من یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 08:57 ب.ظ http://www.edupsychology.blogfa.com

سلام دوست عزیزم
رمز پست جدید"چرا فرندان به والدین نیاز دارند؟"
رمز:1234554321
[گل]

نیمه پنهان من یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 08:58 ب.ظ http://www.edupsychology.blogfa.com

وقتی دیدی حذف کن اون رمز رو.
بچه های زیر 18 نیان بدآموزی بشه!!!

عباس رجایی چهارشنبه 22 دی 1389 ساعت 01:47 ب.ظ http://talash-jam.blogfa.com

سلام.
از اون ادما رو معرفی کردی که خوندن بیوگرافیشون نیاز به فکر داره.
اگه میشه www.talash-jam.blogfa.com رو به هنگدان پیوند بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد