هنگدان ...

ای شکست من، جسارت جاویدان من! من و تو به طوفان می خندیم.جبران خلیل جبران

هنگدان ...

ای شکست من، جسارت جاویدان من! من و تو به طوفان می خندیم.جبران خلیل جبران

اعترافات مهاجرانی!

مسئول اتاق فکر جریان ضدانقلاب داخلی در لندن که مدیریت چند سایت اینترنتی مخالف جمهوری اسلامی ایران را نیز برعهده دارد، در یک جلسه پرسش و پاسخ به دو مساله جالب اعتراف کرده است.
عطاءالله مهاجرانی در این جلسه که در یکی از دانشگاه‌های انگلیس برگزار شد، تمامی تحلیل‌های رسانه‌های ضدانقلاب مبنی بر شباهت وضعیت ایران و مصر را رد کرد و آن را نشانه توهم این افراد دانست.
مهاجرانی برای اثبات سخنان خود، به ارائه تفاوت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و رژیم دیکتاتوری مصر پرداخت که در حین آن به دو موضوع جالب هم اذعان کرد.

*استقلال بی‌نظیر جمهوری اسلامی در کنار پاکدستی رهبر آن

وزیر ارشاد دولت اصلاحات با بیان اینکه "نمی‌شود شرایط ایران را مصری کرد "، وابستگی تام و تمام حسنی مبارک به غرب را یکی از تفاوت‌های بنیادین این کشور با ایران ارزیابی و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران استقلال بی‌نظیری در عدم هرگونه وابستگی به غرب و شرق دارد.
رئیس حلقه لندن هم در جریان حوادث سال گذشته به همراه افرادی مانند محسن کدیور، عبدالکریم سروش و اکبر گنجی، خود را یاران وفادار میرحسین موسوی در ادامه حرکت آشوب‌های خیابانی نامیده بود، در دومین اعتراف خود به بررسی وضعیت فساد اقتصادی در خاندان مبارک در مصر پرداخت و آن را یک تفاوت آشکار میان ایران و مصر عنوان کرد.
مهاجرانی با مقایسه وضعیت مسئولان ارشد ایران با مصر، درباره وضعیت زندگی و فعالیت‌های اقتصادی رهبر معظم انقلاب اذعان کرده است که "من آیت‌الله خامنه‌ای را خوب می‌شناسم و می‌دانم که در تمام کارنامه‌ اقتصادی خود و اقوامش، نقطه سیاه که هیچ، حتی یک نقطه خاکستری هم نمی‌توان یافت. "

-----------------------------------------------------------------------------------

1- وبلاگ روشن ترین فردا متعلق به خانوم شیدایی راه اندازی شد.

2- وبلاگ تروشوک مشترک من و اقای علوی نژاد هم راه اندازی شد.

نظرات 6 + ارسال نظر
طالب مؤذنی سه‌شنبه 17 اسفند 1389 ساعت 08:22 ق.ظ http://talebmoazzeni.blogspot.com

سلام

دکتر مهاجرانی نه ضد انقلاب است و نه ضد نظام. حتی علیه ولایت فقیه هم سخنی نگفته است. او نگاهش به جنبش سبز نگاهی اصلاحی است. او مورد انتقاد شدید برخی فعالان جنبش سبز که نگاهی انقلابی (تغییر قانون اساسی) دارند قرار گرفته است.
او همچنان مدافع اصلاحات است.
موضوع این هفته و هفته آینده وبلاگم همین است.

از شما می خواهم که انتقاداتی که بر دکتر مهاجرانی بزرگوار وارد می شود از هر ۲ سو (حکومتی های ایران و سبزهای انقلابی) ببینید.

دنیا را سیاه و سفید نبینیم.

یا حسین میرحسین

مهناز سه‌شنبه 17 اسفند 1389 ساعت 08:43 ب.ظ http://www.rowshantarinfarda.blogfa.com

اکثر اینهایی که مخالف نظام اند، از ساده زیستی آقای خامنه ای خبر دارند ولی چون به نظام اعتقاد ندارند این باور را علنی نمی کنند. از آقای موذنی گرامی سوالم این است آقای مهاجرانی یک حقیقت را گفته، چرا می گویید ما به او انتقاد داریم و او اصلاح گراست نه جنبش سبزی؟ من ربطش را نفهمیدم . او هر کسی باشد واقعیتی را که می دانسته گفته. به خاطر اینکه واقعیتی را که خود دیده ، به زبان آورده به او (در این وبلاگ) انتقاد دارید و می گویید او اصلاح گراست؟ به نظرتان یک منتقد نباید اینقدر عادل باشد که واقعیت را هر چند تلخ بگوید و اعتراف کند؟ او خود دیده که آقای خامنه ای ساده زیست است، این کجایش قابل انتقاد است؟ اتفاقاً شما دارید سیاه و سفید می بینید . به صرف اینکه با نظام مشکل دارید همه خوبیهایش را هم انکار می کنید....
سلام علی آقا من مهنازم. وبلاگم را امروز راه انداختم خوشحال می شم سر بزنید.

طالب مؤذنی سه‌شنبه 17 اسفند 1389 ساعت 09:21 ب.ظ http://talebmoazzeni.blogspot.com

سلام و تشکر از توجه شما

انتقادم از این بود که آقای مهاجرانی ضد انقلاب معرفی شده است. فقط در این مورد نوشته بودم و نه ساده زیستی آقای خامنه ای.
آقای خامنه ای اگر خودش ساده زیست است کافی نیست باید جلوی فسادهای گسترده اقتصادی مثل پرونده فاطمی که همه می دانند متهم ردیف اولش معاون دولت مورد حمایت او است بگیرد. به عنوان یک شخص حقیقی به او نگاه کنیم درست است اما او رهبر است و سالم بودن اقتصادی او از این نظر هم باید بررسی شود.

نگاه آقای مهاجرانی از نظر شخصیت حقیقی آقای خامنه ای بود که با حسنی مبارک (قبل از رسیدن به قدرت) مقایسه کرده بود.

هنگدان چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام
با تشکر از دوستان
تا آنجا که من اطلاع دارم پرونده مربوط به رحیمی الان در جریان است و اینکه افرادی پیدا میشوند که گناهی کرده اند(درین مورد هنوز ثابت هم نشده) نباید فوری مسئولان رو متهم کرد مهم سیاست کشور است که در جهت مبارزه با فساد حرکت میکند.
در ضمن
جنبشی که در یک مورد نظرهایی کاملا متضاد دارند( واکنش ها به همین صحبتهای مهاجرانی رو بخوانید مثلا در بالاترین یا نظر مهدی خزعلی ) دید سیاه و سفید دارد که حتی تکلیفشان رو با لیدرهای اصلیشون هم مشخص نیست.

طالب مؤذنی چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 09:50 ب.ظ http://talebmoazzeni.blogspot.com

سلام به علی

اتفاقاً در یک مورد نظر متضاد داشتن که خیلی خوب است، بد آن است که در همه زمینه ها نظرات، متضاد باشد. این را هم بگویم که جو انتقاد در جنبش نشانه ی تکثر و پویایی جنبش است و مثل اقتدگرایان نیست که هر چه یکی گفت بقیه قبول داشته باشند. من نسبت به رهبران جنبش انتقاد دارم آیا شما نسبت به رهبرتان انتقاد دارید؟ من می توانم انتقادم را بیان کنم، آیا شما می توانید؟

وندا وحیدی سه‌شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 05:14 ب.ظ http://man-ba-to-to-ba-man.blogfa.com

فرانکل روانشناس اتریشی می گوید : این رنج و درد نیست که باعث ناراحتی و اندوه ما می شود بلکه فقدان معنا در زندگی باعث ناراحتی ماست...
موفق باشید[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد