هنگدان ...

ای شکست من، جسارت جاویدان من! من و تو به طوفان می خندیم.جبران خلیل جبران

هنگدان ...

ای شکست من، جسارت جاویدان من! من و تو به طوفان می خندیم.جبران خلیل جبران

منتقدان راست می گفتند ولی به آن ها ظلم کردید!

روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود با اشاره به افرادی که هم اکنون جریان انحرافی نامیده می شوند نوشت:(مسائل مربوط به این موضوع) از حدود 6 سال قبل توسط کسانی که از اول با روی کار آمدن جریانی که امروز جریان "انحرافی" نامیده می‌شود مخالف بودند گفته و نوشته شد و با استناد به همان شناختی که از عناصر تشکیل دهنده این جریان وجود داشت نسبت به خطری که از ناحیه این جریان، انقلاب و نظام را تهدید می‌کرد هشدار داده شد.

 آن روز، نه تنها به آن هشدارها توجهی نشد بلکه کسانی که بعد از 6 سال همان مطالب را تازه متوجه شده‌اند و نسبت به آن هشدار می‌دهند، هشدار دهندگان آن روز را زیر ضربات شدید ناسزا و نسبت‌های ناروا گرفتند و آنها را ضد ولایت فقیه، مسأله دار، مافیای قدرت و ثروت، مفسد اقتصادی،‌ قدرت طلب و... نامیدند و هر جا که توانستند آنها را از میدان به در کردند.

اکنون مردم که شاهد این هر دو صحنه بوده و هستند، حق دارند بپرسند چرا به آن هشدارها توجه نکردید و هشدار دهندگان را سرکوب کردید؟ پاسخ این سئوال چیست؟

نظرات 2 + ارسال نظر
طالب مؤذنی سه‌شنبه 7 تیر 1390 ساعت 08:24 ق.ظ

سلام

جواب این است: هر کس عقلش باید دست خودش باشد نه یک شخص دیگر. ولو آنکه آن شخص برای همه شناخته شده باشد. گله ای از عقل آن شخص نیست، چون عقل یک شخص است و احتمال اشتباه در آن زیاد است. گله از اطرافیان و هواداران آن شخص است که عقلشان را به او سپرده اند.

یا حسین میرحسین

نیمه پنهان من دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 06:41 ب.ظ http://WWW.EDUPSYCHOLOGY.BLOGFA.COM

سلام بر دوست قدیمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد